pátek 16. listopadu 2012

Svíčky ze svíček

Tak se mi doma nahromadilo pár starých vyhořelých svíček. Bylo mi líto ten materiál jen tak vyhodit, takže dostal šanci na nový život.

Nalámané svíčky jsem rozpustila v zavařovačce ve vodní lázni. V tuto chvíli je možné přidat i nějakou vonnou esenci.

Zbytky barevných vonných svíček jsem nakrájela na kousky.

Do starých kalíšků jsem dala tvrdý papír a kupované knoty. Roztavený vosk jsem nalila do kalíšku zpočátku jenom na dno a nasypala jsem tam barevné kousky. Pak jsem dolila zbytek vosku a nechala to ztuhnout.

Kdybych měla prázdné tuby od lentilek použila bych ty, ale takhle jsem trochu improvizovala.
Přece nebudu dětem kazit žaludek kvůli svíčkám :)))))

Hotové svíčky mají kolem knotu takový kráter, protože při tuhnutí vosk klesal. Později jsem se dočetla, že se má při dolévání nahřát horní část vosku a pak teprve dolévat. Tak snad příště...


Žádné komentáře:

Okomentovat