pátek 30. listopadu 2012

Ruce v teple


Návleky ze světlé pleteniny. Po dlouhé době další výtvor. Moc nepletu, mám totiž pocit, že je to moc zdlouhavé. Je to jako s vyšíváním. Taky zdlouhavé. Každopádně to byl příjemný relax.

Ještě mě čeká jeden pár. Omylem jsem totiž upletla dva pravé. Tož, když u toho koukám na televizi, tak se ani nedivím (haha

Na fotce už jsou lehce obnošené, šly hned do provozu a zapomněla jsem je vyfotit. Teď na ně bylo akorát počasí. na rukavice to ještě nebylo, ale na ruce byla zima. Tak jsem vytasila návleky. Když pořád hledám kapesníky pro malé usmrkance, tak se to dělá líp, než v rukavicích 

Pletla jsem na čtyřech jehlicích, návod nemám, protože to bylo od oka. Pořád jsem vyměřovala palec, abych ho tam nezapomněla naplést. 



No a dole je fotka, jak jsem trochu upravila rukavice naší K. Byly  krátké a padaly z ruk, tak jsem připletla náplet a je to v suchu. 

Jak na to: konec rukavic jsem propíchala 4 krátkými jehlicemi, abych dostala 30 ok. Pak jsem pletla asi 2 cm náplet a zakončila. Při zakončování jsem zjistila, že je to moc stáhnuté. Tak mi mamka poradila, že musím občas nějaké oko přidat. Takže jsem, 2 spletla a 1 háčkem přidala. Tak nějak od oka, abych to zas neměla moc volné a nepadalo to :)

Žádné komentáře:

Okomentovat