středa 7. listopadu 2012

Pořádek ve sponkách

Pořádek ve sponkách nám teď pomáhají udržet tihle ptáčci. Najít v kapsáři dvě stejné sponky v krátkém časovém limitu byl někdy docela problém. Tak přišli na pomoc další pomocníci.


Šila jsem ze zbytků látek tak, aby to trochu ladilo s kapsářem, protože jsou uvnitř stejné skříně. Ale pekelně to klouzalo, což je při bližším prozkoumání trochu znát. Každopádně svůj úkol zatím plní velmi dobře. 

Na vystřihnuté tělo jsem přišila křídlo a oko. To vše dvakrát. pak jsem je položila lícem na sebe a mezi ně dala zobák z plsti a ucho na pověšení. 

Pojistila jsem to špendlíkem a sešila. Dole na břiše jsem nechala malý otvor pro naplnění rounem a přišití proužku na věšení sponek. Po převrácení na líc jsem ptáčka vycpala, vsunula proužek  na sponky a sešila břicho.





2 komentáře:

  1. Teda parádní. Moc se mi Vaše nápady a realizace líbí. Náhodou jsem objevila dopravní značky, tak už je s klukama vyrábíme. A nadále se ráda od Vás nechám inspirovat. Mějte se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mnohokrát, Vaše reakce mě velmi potěšila. Petra.

      Vymazat