pátek 2. listopadu 2012

Co nového u panenek

domečku pro panenky přibyly nové obyvatelky. A tak jsem pokročila s dalšími úpravami.

Dostala jsem kousek tapety, tak jsem polepila (konečně) stěny krabice. Na střechu nezbylo, tak jsem použila balící papír.



Do předsíně dostaly panenky nové lino a novou skříň. často se jim válí po domečku šaty a kalhotky. Tak aby to bylo kam uklidit.

Židle vznikly z ruličky od papírových utěrek. Byla dlouhá tak akorát na  tři kusy.

Do kousku látky jsem zabalila kousek dutého vlákna, látku stáhla nití a vzniklý 
polštářek zastrčila do otvoru v židličce.



Skříň do předsíně je zhotovená z krabičky od čaje. Boky olepené bílým papírem, na 
přední straně je fotka příborníku z IKEA magazínu. 

A stůl je z lepenky polepené zbytkem tapety, nohy ze špulek od nití.


Žádné komentáře:

Okomentovat