úterý 17. dubna 2012

Zásobník na sáčky


Před tímto počinem jsem hromadila sáčky v jednom starém hrnku. Ale nadešel čas na změnu.

Tak jsem vzala krabici od kapesníků a polepila ji fotkami z dm magazínu. Původně jsem měla v plánu zapojit     děti (že by nastříhaly papírky nebo malé obrázky z časopisů a vytvořily mozaiku nebo koláž přímo na krabičku), ale když se jim do toho nechtělo, pustila jsem se do výtvoru sama.
Obrázky jsem poohýbala podle rozměrů krabičky a polepila ji. V rozích jsem to pojistila izolepou. Malými nůžkami jsem vystřihla otvor pro odebírání sáčků.
Na zadní stranu jsem nalepila Tack-All (plastickou samolepící hmotu na plakáty apod., tu co vypadá jako žvejkačka :)) a krabici jsem přilepila do skříně.

Takže teď zabírá čestné místo ve skříni s tříděným odpadem (pod dřezem) a sáčky jsou pěkně po ruce.

Žádné komentáře:

Okomentovat