pondělí 9. dubna 2012

Čokoládová hnízda

Při svém občasném brouzdání na internetu jsem našla různé verze tohoto receptu.
Zdálo se to velmi snadné, vhodné pro děti. Tak jsem se pustili do vlastního experimentování.

Původní zdroje uváděli v ingrediencích pšeničné sušenky, tyčinky, čínské smažené nudle a asi nějaké rýžové cereálie (rice crispies) či co to je. Naše vzorky jsou rozdrcené esíčka (sušenky), nalámané sezamové tyčinky a burisony (arizony).


Do každé misky jsem dali několik asi 2-3 lžíce čokoládové směsi (100g tabulka hořké čokolády rozpuštěná ve vodní lázni a 4 lžíce mléka) tak, aby nám to vyšlo do každé misky. Zamíchat ..

... a sázet na tác (na pečící papír). Do každého hnízda dáme vajíčka. V našem případě to jsou MM cukrovinky (arašídy v čokoládě a v cukrové polevě). Nějaká malá barevná vajíčka jsem totiž v blízkém okolí nesehnala. Možná by stačily i mandle, ale děti mají rády barevné věci :)

Tác jsem strčili do lednice ztuhnout a po obědě jsme se pustili do ochutnávání.

Burisony nebyly dle mého nic moc. Bylo to celé takové gumové, žvejkací.

Tyčinky byly lepší, každopádně se napohled nejvíce podobaly těm hnízdům.


A vítězem testu se pro mě stávají hnízda z esíček, i když vypadají spíš jako krtčí hromádky :)
Omlouvám se za kvalitu fotky, ale lepší už nemám, všechno jsme moc rychle snědli.

Žádné komentáře:

Okomentovat