sobota 7. dubna 2012

Taška pro malou paní doktorku


Tak se nám stalo, že se rozbil kufřík na věci pro malé doktorky. Tak jsem ušila tašku přes rameno.


je ušitá z kupovaného zbytku potahové látky. vystřihla jsem obdélník na tašku, obdélník na vnitřní kapsu. Okraje jsem opálila nad svíčkou, aby se nepřepily (aspoň nemusím nic obšívat). Našila jsem kapsu, oddělila část určenou pro klopu. Pak jsem sešila tašku po stranách.

Potom jsem sešila spodní rohy, aby vzniklo dno tašky.



Potom jsem přišila klopu, obšila tašku na bočních stranách zezadu a zepředu, abych ji vytvarovala. Taška pak lépe stojí. Přišila jsem popruh, obšila knoflíkovou dírku a přišila knoflík.




Teď se nám nic neválí po pokojíčku, vše je hezky na svém místě (pokud si s tím děti zrovna nehrají :))



Žádné komentáře:

Okomentovat