sobota 12. května 2012

Návštěva v bazaru


Koncem týdne jsem navštívila své oblíbené bazary. Tím prvním byla Zlevněnka (Brno, Křenová 67), tím druhým bazar nábytku (Křenová 61), kde kromě nábytku najdete i nádobí, obrazy, a jiné maličkosti.


Ve Zlevněnce jsem koupila tyto dva hrníčky, takže mám konečně čtyři kusy a v bazaru talířek a autíčka. S podobnými jsme si hráli coby děti. Jedno bylo za 5 korun, doma jsem je umyla a vystavila na stole. Ráno děti snídaly víc než hodinu, protože si pořád hrály :)


Poslední dobou mě baví kupovat staré věci a dávat jim druhou šanci. Doufám, že na to nevzniká závislost :)


A tuhle sukni jsem ulovila v Baltazaru za 50 korun. Má všitou spodničku a je prostě perfektní. Občas, když "nutně potřebuju" něco na sebe, obrazím pár sekáčů. Mám radost, že si koupím něco na sebe a šetřím rodinný rozpočet. Má to zatím jedinou nevýhodu: když jdu do jiných obchodů, všechno se mi zdá drahé :)

Žádné komentáře:

Okomentovat