úterý 29. května 2012

Loutkové divadlo

Naše malá kamarádka dostala od Ježíška loutkové divadlo. Holkám se moc líbilo a já se tehdy rozhodla, že si vyrobíme vlastní. Trvalo to dost dlouho, ale už máme alespoň pár kulis. Takže si můžeme zahrát Perníkovou chaloupku a pohádky o princezně.

Dlouho jsem studovala na netu různá divadélka. Chtěla jsem něco jednoduchého na výrobu i na obsluhu.
A takhle to dopadlo: základem je lepenka formátu A4, k ní jsou po stranách izolepou připevněny lepenky velikosti A5. Boční části svírají s hlavní částí libovolný úhel a divadlo tak nepadá.

Kulisy jsou namalované na tvrdém papíře A4. Malování mi moc nejde, tak beru zavděk inspirací z pohádkových knížek. Když mám nějaký vhodný obrázek z časopisu, dolepím ho. Kulisy jsou malované oboustranně a na lepence je drží kramlík. Dá se použít i kancelářská sponka. Nebude tolik vidět, ale kramlík je lepší na manipulaci.

Koláž: Hodiny z ONA Dnes, stůl z IKEA, kytka a pohár z Pusíka.


Děti občas pomáhaly s kreslením kulis, ale dlouho je to nebavilo.

Herecký ansámbl: základ tvoří pohádkové postavy, které byly původně na kartičkách ke hře Černý Petr. Jenže K pojala stříhání tak trochu po svém... 
Zbytek postaviček je opět vystříhaný z různých časopisů. Tyto postavičky jsou podlepeny navíc kartonem.

Žádné komentáře:

Okomentovat