neděle 6. května 2012

Hrníčkobraní

 Měli jsme dva hrníčky, už máme jeden. koupila jsem je v bazaru pro děti na pití. Jsou z tenkého porcelánu (původně byly jistě součástí nějakého čajového servisu), lehoučké do ruky. A když se rozbijí, je mi to sice líto, ale nestojí to tolik peněz. Jeden takový stojí 3-5 Kč. Takže když děti rozbily hrnky s krtkem, nakoupila jsem tyto.

No a protože, se nám ten jeden už taky rozbil, byl to dobrý důvod k nákupu nových :) v bazaru.
Takže vlastně starých. Pro někoho nepotřebných, pro nás naopak.

 Tak tyhle se mi líbily moc. Ten s růžičkou jsem si zabavila pro sebe.

Dala jsem k němu i talířek, taktéž kdysi koupený v bazaru. Vypadají, jako by k sobě patřili, ale kdo se pozorně podívá, zjistí opak.

Každopádně se tam musím vydat znovu, jedné z děvčat chybí talířek s hrníčkem :)

Žádné komentáře:

Okomentovat