sobota 3. března 2012

S dětmi na cestách


 Kdo cestuje s dětmi k lékaři nebo někam, kde vás nechají chvilku čekat, asi uvítá něco, čím se děti zabaví. Pokud to bude malé tak, aby to nezabralo moc místa v kabelce tím lépe. Pro inspiraci uvádím svoje pohotovostní balíčky.
Obsah: Deníček formátu A6 s vytrhávacími listy, dvě sady malých pastelek (pro dvě děti), minipexeso (našla jsem ho kdysi v drogerii v rámci nějaké akce na Čajánek), minipuzzle (to naše je z Kinder vajíčka, takže je opravdu malinké)

A dále je možno přidat i nějaké malé hračky jako autíčka nebo hračky z Kinder vajíček. Nám zatím stačí bohatě toto, vše bezpečně uzavřené v malém průhledném pouzdře (koupila jsem kdysi v Tescu)


No a protože naše děti mají radši skládačky, než autíčka, mám ještě pouzdro se skládačkami.


Obrázek auta, barevná reklama na bonbony, magnetická skládačka z Kostíků, obrázek z Pusíka. Obrázky mám podlepené a přelepené izolepou.

Tohle jsou obrázky ze Sluníčka, taky podlepené.



Dodatek z 2.4. 2012: V čekárně u lékaře chtěla K, abych jí složila lodičku. Jenže já nevěděla jak. V téhle oblasti už začínám mít trochu mezery ve vzdělání. Tak jsem se napříště pojistila. Do kapsičky jsem si přidala návod na skládání lodiček z obalu od Brumíka.



Žádné komentáře:

Okomentovat