pátek 2. března 2012

Jablečné muffiny


V poslední době mě několikrát týdně pronásleduje věta "Mamí, já chci něco péct". Tak pečeme. Tenhle recept, je prapůvodně na buchtu, ale my teď děláme muffiny. Je to rychlé a děti to moc baví. A protože mám jenom malou formu na muffiny, tak si vypomáhám kelímky od rajského protlaku (nebo paštiky). Nápad není můj, vyčetla jsem ho od jedné čtenářky magazínu DOMA Dnes. Po upečení kelímky umyju a mohu znova použít.

Tak a teď ten recept: 
1 hrnek cukru krupice (nebo třtinového cukru)
2 vejce
1/2 hrnku oleje
2 hrnky mouky (nebo 1 hrnek polohrubé a 1 hrnek celozrnné)
1 hrnek mléka
prášek do pečiva

Promícháme cukr s vejci, přidáme olej a postupně přidáváme mouku smíchanou s práškem do pečiva a mléko. Kelímky od protlaků vyložíme papírovým košíčkem a nalijeme do nich hotové těsto. Na těsto dáme několik kostiček oloupaných jablek.

Pečeme na 180°C asi 30 min, než budou dozlatova.  

1 komentář:

  1. to jsi dobrá, že s dětma pečeš, já občas taky doma řeknu mamí já chci něco péct, ale takovej ohlas to opravdu nemá, spíš jsou na to reakce jako zavřete ju někam, už zas votravuje a tak :D

    OdpovědětVymazat