čtvrtek 29. března 2012

Naše kaše


Už jsem zmiňovala své pokusy o začlenění vícero zdravých jídel do našeho jídelníčku. Toto je kaše. Konkrétně ze špaldových vloček. Měli na ně v Albertu slevu, tak jsem je vzala na vyzkoušení. Při vaření se mi ovšem nerozvařily tak dobře jako ovesné. Takže jsem kaši v závěru pomixovala ponorným mixérem.

Jak jsem vařila: Na jednu osobu asi 2 hrsti vloček zalít mlíkem (nebo polovina vody a polovina mlíka) tak, aby byly ponořené, vaříme do změknutí. Pomixovat, osladit medem (asi 1 lžíce). Kdo chce, přidá si rozinky, Já si nastrouhala jabko a posypala skořicí.

Dozvěděla jsem se, že skořice má antibakteriální účinky, tak jsem jí moc nešetřila, protože jsem nějací marodní. Koneckonců špalda také povzbuzuje imunitu, takže toto jídlo je opravdu zdravé. Jenom nevím, kolik bych toho musela sníst, aby mě to uzdravilo :)
Jinak pro inspiraci na zdravá jídlo možno kouknout zde


Žádné komentáře:

Okomentovat