úterý 30. dubna 2013

Několik sukýnek

Po několika měsících jsem konečně dokončila nastříhané sukně.

Tato je ušitá z kytičkového prostěradla z charity, určená na "podoma" nebo na dvůr.
Látka je už trochu vybledlá, ale doma nám to tolik nevadí.
Šitá ze dvou pruhů, přičemž ten spodní je téměř dvakrát delší a nařasený. V pase je tunýlek a guma.


 Pruhovaná sukně ušitá z tílka. Hned vysvětlím. V sekáči jsem koupila krásné barevné tílko čili "top". Pak jsem z něj ustřihla "prsa", obšila entlem, ušila tunýlek a provlékla gumu.


Toto je taky sukně ze sekáčového tílka. Nejdřív jsem odpárala háčkovanou ozdobu a pak zase ustřihla "prsa", všila gumu a kytku jsem našila zpátky, tentokrát na sukni.


A poslední, tentokrát dlouhá sukně. Pro všechny, kdo si chtějí hrát na princezny, víly nebo něco podobného. 

Žádné komentáře:

Okomentovat