sobota 16. února 2013

Můj milý deníčku

 Jsem dokumentátorem naší rodiny. Je to asi tím, že mám potíže s pamětí, tak si radši všechno píšu. Nechci přijít o krásné vzpomínky ani o báječné hlášky svých dětí. Zkusila jsem ledacos. Doma už máme scrapbook  (tedy spíš něco, co se mu vzdáleně podobá), ale v poslední době ho docela zanedbávám. Taky jsem založila kroniku. Píšu tam zážitky z dovolených i příběhy všedního dne a hlavně zaznamenávám už zmíněné hlášky dětí. A taky jsem psala každému z dětí jejich deníček - od početí, přes první jídlo, první krůčky až dodnes, kdy už zápisy pomalu řídnou, protože už se mi nechce zapisovat jednu věc několikrát (do kroniky, do deníčku apod.) A taky nesmím zapomenout na fotoknihu, kterou má každé dítko od narození do svých dvou let.

No a toto je můj poslední vynález. Diář na rok 2013, kam si (skoro) každý den zapíšu krátký zápis. Kde jsme byli, co se komu (ne)povedlo, vtipné hlášky, i rádobyhistorické okamžiky (jako třeba první volba prezidenta). Tak snad to aspoň někdo jednou ocení :))))))



Žádné komentáře:

Okomentovat