pondělí 10. prosince 2012

Vánoční dekorace za 5 minut

První adventní neděle u nás jen tak proběhla a já pořád bez věnce. Už jsem si říkala, že žádný dělat ani nebudu, ale pak mi to nedalo. Posbírala jsem doma svíčky (jo, jsou to ty tři, co jsme si je tuhle vyráběli s dětmi), dala na podnos, k tomu pár dekorací a je to. Možná je to trochu nic moc, ale mě se to líbí.



Věnec na dveře jsem měla hotový už v listopadu. Připravuju vánoční rukodělky, a tohle je jedna z věcí, co budeme vyrábět. Ani to moc nestálo. Malý polystyrenový korpus (10 Kč), chlupatý řetěz (výprodej 5 Kč) a malé baňky (20 Kč Tesco). Věnec jsem omotala řetězem. Protože je všechno v bílé, tak to ani neprosvítá, jinak by byly zapotřebí raději dva kusy. Baňky jsem navlékla na silon a přivázala. 
Moje inspirace


 No a nakonec recy ozdoby. Vyrobené z dárkového sáčku. Už byl trochu podřený, tak jsem ho rozstříhala a udělala mašle na venkovní stromek. Mašle jsou v polovině omotané drátkem (v mém případě háčkem na stromek, drátek jsem neměla) Na větve jsem je tudíž obtočila a doufám, že ani vítr je neodnese.


Žádné komentáře:

Okomentovat