pondělí 23. července 2012

Pokojíček

Děti odjely na prázdniny k babičce a mě čekala přestavba a malování jejich pokojíku. 


Toto je obrázek už vyklizeného pokoje před přestavbou. Přebalovací pult byl plný hraček, k tomu stolek, židličky, kočárky, skluzavka...





A nový vymalovaný a přestavěný pokoj. Ani jedno z dětí ještě nezvládne samo spát na horní posteli, proto jsme ji rozložili. Zrušili jsme přebalovací pult (a v obýváku malou postýlku) a koupili nový koberec.


Stoleček bude časem vystřídán trochu delším modelem. Pořádek na stole zajišťují dva odkapávače na příbory (koupené v Tesco). Nejdřív jsem uvažovala o závěsném systému a kelímcích z IKEA, ale bylo mi líto vrtat do zdi. Tak jsem uvažovala, jak to vyřešit, aby nebylo na stole šest kelímků a v Tescu, když jsem hledala nějaké kelímky, jsem na to přišla. 


V modré misce jsou malé pastelky a voskovky  (zbytky)


Šatní skříň má za odsouvacími dveřmi prostor na ramínka. Jedna polovina zůstala zachována s dvěma řadami  ramínek, do druhé poloviny jsem dala police. Když jsem ale zjistila v Bauhausu, kolik by to stálo, tak mě to dost zaskočilo. Tak jsem pořád vymýšlela, jak ušetřit. A vzpomněla jsem si, že na půdě je starý psací stůl. Desku mi kamarád rozřezal dle mých požadavků na čtyři police a zbytek už byl v mé režii. Sice je to úplně jiný odstín, ale na funkci to nemá vliv :)

Mým cílem bylo, aby se všechny hračky (kromě kočárků)  vešly do skříně a nic se naválelo po pokoji. Ještě ale máme nějaké pojízdné boxy pod postelí :)


Kdysi jsem si koupila tuto záclonu jako zbytek u Škodáka na Křenové v Brně. Moc se mi líbila, tak jsem do těchto barev (modrá, žlutá, zelená) ladila i zbytek pokojíku. Na půdě jsem našla nějaká zatoulaná kolečka na závěs, tak jsem je natřela na bílo, aby to ladilo s bílou tyčí.


Při stěhování se nám stala ale drobná nehoda, rozbil se nám nástavec na skříň. Takže některé věci zůstaly ještě na půdě a na ten zbytek musím koupit nějaké oku lahodící krabice. Každopádně bez nástavce je celý pokojík vzdušnější a lépe se mi otvírají zasunovací dveře od skříně.


A kytičky na okně. Vánoční kaktus jako dárek od babičky. Už nám taky spadl, tak jsme ulomený kousek zasadili a ujal se.

Náklady:  930,- vymalování (plachty, malíř)
                1238,-  koberec
                1300,- nová prostěradla, ochranný potah na matraci
                617,- ostatní vybavení (krabice, odkapávače, látky, větší stolek...)
celkem: 4085,-
                

Všechno jsem ale ještě nestihla, takže mě ještě čeká trocha práce:
* ušít nové potahy na křesílka
* vyrobit nový stolek
* vyrobit nebo koupit nové hodiny
* obrázky na stěnu



1 komentář:

  1. teda Peťule mussím říct že je to parádní, moc se mi ten pokojík líbí, připadne mi mnohem světlejší než předtím a i větší, teda aspoň podle fotek

    OdpovědětVymazat