úterý 7. února 2012

Bryndáky


Kdysi jsem měla šikovné igelitové bryndáky z IKEA. Časem bylo potřeba je nahradit, tak jsem podle nich ušila bryndáky z "viklasvantu". Stačí jenom vystřihnout, olemovat šikmým proužkem a našít suchý zip.


Teď jsem je ale musela zkrátit, protože byly moc dlouhé a taky jsem poopravila kapsičku. Našila jsem ji na rubovou stranu(viz obrázek) Po převrácení na líc vytvoří lepší korýtko, kam padá jídlo, které nedorazí až do pusy.

Jestli máte chuť ušít si podobný, mrkněte sem, naleznete tam ke stažení návod i předlohu.

Nebo si můžete ušít bryndáky bez kapsičky:

Tyhle jsem šila pro parádu. Nahoře je látka s vyšivkou, dole je silný igelit. Obé je k sobě přišito entlovacím stehem a pak je našit šikmý proužek. Jinak by to po sobě asi docela klouzalo. Bryndáky jsou velmi oblíbené, ale jakmile začnou jíst děti samy, jsou lepší ty s kapsičkou.

Použila jsem tuto předlohu.

Žádné komentáře:

Okomentovat