středa 18. června 2014

Narozeninový dort a oslava

Holkám jsem udělala společnou baletkovo-princeznovskou oslavu narozenin. Nejprve jsme vyrobili pozvánky. Originál se bohužel nedochoval, každá už má svého majitele. Měli jsme podobnou, až na to, že sukně byla z krepového papíru a baletku si holky namalovaly samy. 


Dort byl nepečený jahodový. Klasika, kdy skládáte piškoty, krém, piškoty, krém, jahody, krém, piškoty...
Navrchu jsem vytvořila drobné vlnky, protože jsem tušila, že rovný povrch je nad mé síly. takže jsem do dortu jemně plácala lžící, až jsem se doplácala k vlnám. Krém jsem vyrobila takto: ušlehala jsem do tuha 2 šlehané smetany s vanilkovým cukrem a k nim vmíchala 2 zakysané smetany.

Baletku jsem vytiskla z internetu, ve wordu jsem ji zkopírovala a otočila, takže jsem měla dvě stejné. Z krepáku jsem vyrobila sukýnky a to celé nalepila na špejli. 


Koho by zajímalo, co se na takové oslavě dělo, může číst dál.
Sice jsem tajně doufala, že se holky samy zabaví, ale to jim dlouho nevydrželo.
Nejdřív se tedy zabavily převlékáním do různých kostýmů a závojů, co jsem nachystala do vandlíku. 


Když se začaly nudit, dostaly první úkol: domalovat baletce pusinku. Každý vyfasoval jinou křídu, aby se poznalo, jak se kdo trefil. Netrefil se nikdo. Ani já ne.

Pak jsme měly první rukodělky: výroba korunky. Dostaly nastříhané korunky ze zlatého papíru a na ně si nalepovaly různá samolepicí třpytivá srdíčka. Když srdíčka došla, měly jsme k dispozici srdíčkovou děrovačku a pokračovaly jsme. Poučení pro příště: koupit víc třpytivých srdíček a před nalepováním je spravedlivě rozdělit. Pak ať si je vymění jak chtějí.


S hotovou korunkou si zahrály na balerínu na provaze. Korunka samozřejmě nesměla spadnout z hlavy.



1 komentář:

  1. Play Spades online for free - Mapyro
    Free online card game Spades against 성남 출장샵 computer players from 충주 출장샵 all over 포항 출장안마 the world. Play the most popular 평택 출장샵 card game, Spades, for free. 인천광역 출장마사지

    OdpovědětVymazat